2012. nov. 5.

Sarlós Endre Képregényei 1.


Nemere István képregényeiből sorozatot szerettem volna csinálni. Nagyon sok könyvét olvastam, sőt még Nemere-klubtag is voltam. A 80-as években írta a legjobb regényeit - szerintem. Sarlós Endre két adaptációját tettük bele az első füzetbe. Mindkettő a Fülesben jelent meg, az A hegyormok közt nincs határkő 1982 elején, illetve az Acélcápa 1983 elején. Nemere István és Endre bátyám is örült a megtiszteltetésnek - én még jobban.






A második füzetbe a Vass Mihály által rajzolt Klausztropolisz került. Ez a történet is a Fülesben futott 1996-ban. Itt véget is ért a sorozat, mert a Fazekas Attila nem adta oda az általa rajzoltakat ( Mindennap merénylet, Időtörés, Holtak harca, Élni életveszélyes ezeket terveztem még ) - mert saját kiadványában, a Sci-fi Klasszikusokban jelenteti meg őket. Így Sarlós Endre Képregényei címen folytattuk tovább.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése