2012. nov. 6.

Sarlós Endre Képregényei 2.


Tehát belevágtunk a harmadik sorozatunkba. Elkezdtem kiválogatni, hogy mi kerüljön bele. A nagyon korai stílusa akkor még nem tetszett, de mostanra megbarátkoztam vele. A 70-es évek közepétől szépen kidolgozottak, részletesek lettek a rajzai. Ez nem volt véletlen, jó barátságba került Zórád Ernővel és ez hatással lett a későbbi munkáira is. Így természetes volt, hogy ezekből fogok szemezgetni, amik nekem tetszenek alapon. Megpróbáltam témakörök szerint is egymáshoz passzoló történeteket választani.






 






Utólag csak azt sajnálom, hogy nem választottam nagyobb formátumot. Ezeket is FFKM méretben kellett volna megcsinálni, jobban érvényesültek volna a kidolgozott részletek. Most már nem fogok méretet váltani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése